lördag 8 januari 2011

Hello :)

Jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera men jag försöker skriva ett inlägg varje dag :) Idag har jag inte gjort speciellt mke... Pappa är på rally med nån kompis, Syrran är hos en kompis och mamma kollar på tv (alltså har hon somnat ;)) Vet inte vad jag ska göra mer idag. Kanske ska vara snäll och plocka ur o i en diskmaskin... Gör det lite senare :)

Imorgon på träningen får jag antagligen använda platta -.- Men jag vill inte att örat ska bli sämre så det är väl bara att se glad ut... Vi skulle hitta på en egen serie och det var väl inte min grej men Ive hjälpte mig lite med dom sista grejerna :D Så här blev den:
300 mjuk, 4*25 korta fenor 10 vila elr s.40, 100 löst, 10*100 fenor 20 vila, 8*50 fartövn. 10 vila (om jag hinner) 100 avbad :D
Nu ska jag väl ta tag i den där diskmaskinen... Byebye
// Aliiceeeeee :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar